Konkurencja w branży transportowej sprawia, że firmy zmuszone są do świadczenia wysokiej jakości usług po możliwie najniższej cenie. Prowadzenie działalności w takich warunkach rynkowych nie jest proste i wymaga zastosowania rozwiązań, które obniżą koszty działalności oraz wyróżnią świadczone usługi na tle konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednym z takich rozwiązań jest montaż powiększonych zbiorników paliwa, co przynosi korzyści w formie oszczędności oraz udoskonalenia świadczonej usługi przewozowej.
Czym są powiększone zbiorniki paliwa i na czym polega ich montaż?Powiększone zbiorniki paliwa to rozwiązanie, które polega na wymianie seryjnego zbiornika na większy lub montażu dodatkowych zbiorników, które są połączone z oryginalnym przy użyciu specjalnych przewodów i pomp. Właściwy montaż powiększonych zbiorników oznacza jak najmniejszą ingerencję w fabryczną konstrukcję samochodu. Sprawdzony producent zbiorników poradzi sobie z ich instalacją w każdym aucie, niezależnie od marki.
Zastosowanie w samochodach powiększonych zbiorników paliwa jest legalne, pod warunkiem, że zostały wyprodukowane z odpowiednich materiałów, a ich producent posiada właściwą homologację. Takie produkty oferuje firma Arhen, która funkcjonuje nieprzerwanie od 1993 roku, zdobywając w tym czasie uznanie rzeszy klientów. Najlepszym rozwiązaniem jest aluminiowy zbiornik paliwa, który oprócz dużej wytrzymałości charakteryzuje się również stosunkowo niską wagą. Jest to istotne ze względu na określone w dowodzie rejestracyjnym maksymalne wartości dotyczące masy i ładowności pojazdu.
Zastosowanie powiększonych zbiorników w kontekście przewagi konkurencyjnej firmyPowiększone zbiorniki paliwa umożliwiają firmom transportowym, czy przewozowym zmniejszenie kosztów działalności, co wpływa zarówno na osiągane zyski, jak i konkurencyjność oferowanych cen. W jaki sposób przedsiębiorstwo osiąga oszczędności? Posiadanie w aucie powiększonego zbiornika paliwa umożliwia jednorazowe zatankowanie większej ilości, co zazwyczaj pozwala na pokonanie planowanej trasy na jednym tankowaniu. Dzięki temu tankowanie może odbyć się na stacji, która oferuje najniższe ceny. Największe oszczędności osiąga się w transporcie międzynarodowym, ze względu na duże różnice cen paliwa w poszczególnych krajach. Powiększony zbiornik paliwa może mieć pojemność nawet 300l, co umożliwia pokonanie nawet 2500km. Firmy, które wykonują kursy na zachód Europy, dzięki posiadaniu powiększonych zbiorników paliwa w autach, tankują na polskich stacjach taką ilość paliwa, która wystarcza do pokonania całej trasy. Przedsiębiorstwa zajmujące się transportem na wschód również nie są stratne, jeżeli tankują paliwo w Rosji, czy na Ukrainie, gdzie ceny są dużo niższe niż w Polsce.
Osiągane tym sposobem oszczędności rosną proporcjonalnie do ilości samochodów wykorzystywanych przez firmę oraz ilości kilometrów przez nie pokonywanych. Niższe koszty związane z wykonywaniem usługi oznaczają większy zysk dla przedsiębiorstwa, które dzięki temu ma możliwość obniżenia ceny i zyskania przewagi nad konkurencją.
Duża ilość paliwa pozwala również na optymalne zaplanowanie trasy, która nie musi być dostosowana do możliwości odbycia dodatkowego tankowania po drodze. Dzięki temu można ominąć płatne odcinki dróg lub miejsca, w których tworzą się największe korki. W przypadku przewozu osób wpływa to również na czas przejazdu, ponieważ podczas każdego tankowania pasażerowie wychodzą zazwyczaj na zakupy na stacji, co prowadzi do opóźnień danego kursu, jak i kolejnych. Busy przewożące pasażerów mają zazwyczaj tak ułożone tabelki kursowe, że kończąc jedną trasę, niezwłocznie zaczynają kolejną. W związku z tym każde opóźnienie wpływa na przebieg kolejnego kursu. Jest to istotne zarówno ze względu na ograniczony czas pracy kierowcy, jak i fakt, że klienci najchętniej korzystają z firm, które zapewniają przejazd zgodny z zaplanowanym rozkładem.
Powiększone zbiorniki paliwa to rozwiązanie, które najczęściej jest polecane przedsiębiorcom zajmującym się transportem osobowym lub towarowym. Może się jednak sprawdzić również w przypadku firm, które zajmują się innego rodzaju usługami, ale w związku z ich wykonywaniem pokonują długie trasy. Inwestycja zwraca się z każdym kolejnym pokonanym kilometrem, a im dłuższe trasy pokonuje samochód tym szybciej zaczyna przynosić zyski. Należy jednak pamiętać, że instalacją powinien zająć się sprawdzony producent zbiorników, który gwarantuje wysoką jakość i bezawaryjną eksploatację.
0 0
Jeszcze lepszym pomysłem jest tankowanie w czasie jazdy z mobilnego beczkowozu. Tylko tak kierowca będzie mógł prowadzić auto bez postoju 24 godz na dobę !
0 0
Sposobem prywaciarzy jest odwieczna najniższa krajowa na umowie kierowców, dziadowanie na częściach i naprawach :)
Przecież sobię niczego nie zabiorą!
A tajemnicą poliszynela jest że większość nie ma zielonego pojęcia o transporcie, o pracy kierowcy, o mechanice :)
Tylko nieustannie myślą co by tu jeszcze zakombinować, żeby jeszcze więcej mieć dla siebie!
Ale czego można się spodziewać po głupkach bez elementarnego pojęcia.
I jaki ta manipulacja przy zbiornikach ma wpływ na "jakość usług transportowych" to chociaż autor wie?
Czy tak napisał, bo wydało mu się, że to taki fajowy tekst!!??
0 0
Hahahahahahahahaha... a to dobre! Coraz więcej dziadów i biedaków, których nie stać na tankowanie do pełna, a tu jeszcze chcecie im większe zbiorniki proponować?
0 0
[quote="Gość"]Hahahahahahahahaha... a to dobre! Coraz więcej dziadów i biedaków, których nie stać na tankowanie do pełna, a tu jeszcze chcecie im większe zbiorniki proponować?[/quote]
LEGNICA MA NAJDROŻSZE PALIWO NIE TYLKO W POLSCE ALE CAŁEJ UNII EURPEJSKIEJ
___________________________
0 0
Właściciele firm rejestrują samochodu w Czechach by było taniej. Tam pewnie też kupują paliwa. Dodatkowy zbiornik może się przydać w Ameryce bo tam jest bardzo tanie paliwo ale nie w Polsce.
0 0
Dodatkowe kociołki to do ruskich! I jeszcze na górnym wyrku w kabinie może, bo np. w "paleciarach" to już klasyk!
0 0
[quote="Jest Sukces"][quote="Gość"]Hahahahahahahahaha... a to dobre! Coraz więcej dziadów i biedaków, których nie stać na tankowanie do pełna, a tu jeszcze chcecie im większe zbiorniki proponować?[/quote]
LEGNICA MA NAJDROŻSZE PALIWO NIE TYLKO W POLSCE ALE CAŁEJ UNII EURPEJSKIEJ
___________________________[/quote]
I najlepsze drogi, pan z budowlanki nad tym czuwa...