Odmówieniem różańca w intencji zadośćuczynienia grzechu aborcji i transparenty oskarżające o nią legnicki szpital – tak wyglądała manifestacja zorganizowana przez proliferów z Fundacji Pro – prawo do życia.
Na jednym z transparentów pojawił się apel o treści: „Wstrzymajcie aborcję w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” i informacją, że „Dzieci z Zespołem Downa mają prawo żyć!”. Proliferzy odmówili też różaniec, jako „zadośćuczynienie za grzech aborcji”.
Środowa pikieta była pokłosiem odpowiedzi, jaką Fundacja Pro – prawo do życia otrzymała na swoje pismo do dyrekcji legnickiego szpitala. Można w nim znaleźć informacje dot. dopuszczalności przerywania ciąży w placówce przy ul. Iwaszkiewicza.
Z zestawienia wynika, że w 2017 roku w legnickim szpitalu dokonano trzech zabiegów, natomiast w pierwszym kwartale 2018 roku – jeden. Wszystkie były efektem badań prenatalnych.
- W naszym szpitalu nie wykonuje się niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem zabiegów. Wszystkie zabiegi przerwania ciąży, które miały miejsce, były spowodowane wykryciem ciężkich, letalnych wad płodu, takich, jak np. bezgłowie, czy bezmózgowie - mówi Tomasz Kozieł, rzecznik prasowy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy.
W szpitalu zwracają jeszcze uwagę na inny, czysto prawno - finansowy aspekt. - Odmowa wykonania takich zabiegów wiązałaby się z wypowiedzeniem przez NFZ kontraktu na ginekologię i położnictwo – wyjaśnia Kozieł.
Środowa akcja nie była pierwszą, jaką Fundacja Pro – prawo do życia zorganizowała w Legnicy. Sześć lat temu urządziła pikietę w rynku, szokując przechodniów transparentem, który składał się z dwóch zdjęć: zabitego 24-tygodniowego dziecka i kilkuletniej dziewczynki z Zespołem Downa oraz Adolfa Hitlera.
Z kolei przed dwoma laty na ogrodzeniu kilku legnickich kościołów proliferzy powiesili plakaty przedstawiające usunięte ludzkie płody.[FOTORELACJA]14323[/FOTORELACJA]
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
Czy oni, protestujący zamknąć / wygasić SZPITAL ?
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
Protestujący to oczywiście same osoby w wieku rozrodczym... Skoro uważacie,że ciężko chore dzieci mają się rodzić mimo wszystko, zamiast wydawać pieniądze na transparenty i wycieczki pod szpitale, kupcie choc jednemu takiemu dziecku pampersy, leki, zafundujcie wizyte u specjalisty, lub zajmijcie się nim jeden dzień żeby matka mogła odpocząć. To zdjęcie na plakacie napewno pomoże kobiecie, która zdecydowała się podjąć tak ciężka decyzję w dojściu do siebie. Puknijcie się w łeb.
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
No dobrze. A co dalej, jak te osoby poradzą sobie w życiu. Gdzie mogą pracować i w jakom stopniu pomaga im państwo.
Czy osoby z zespołem Downa mogą zawierać małżeństwa? https://polki.pl/rodzina/dziecko,czy-os ... tykul.html
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
To Pis - owcy !!! Ciekawe czy mają pozwolenie ? Pewnie żadne z nich nie ma tak chorego dziecka. ZOMO - wróć !
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
To jest chore !!!!!!!!!!!! Rozgonilbym was w cholerę
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
Tłumy pisowskich popaprańców pod szpitalem... hahaha
Anonimowy Gość12:00, 24.05.2018
boże, faceci którzy nigdy nie staną przed dramatycznym wyborem, Stare baby które już dawno zapomniały co to sex.
Porażka, ludzie weźcie lepiej dziecko ciężko chore i zobaczcie jak wygląda życie, PRAWDZIWE życie, a nie te wypowiedziane z ambony przez kolejnych wykolejeńców żyjących w odrealnionym świecie. Niedobrze się robi patrząc na te twarze , Boże do czego ten chory świat zmierza
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Pisowcy,peowcy,jesteście debilami,mówię o niektórych komentujących post,wszędzie doszukujecie sie polityki i macie chore ego.
Pod kazdym postem ujawniacie swój dziwny ból dupy.
Każdy ma prawo do wlasnego zdania,ale wy jesteście marionetkami.
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Niech sobie protestują, maja prawo. Tylko dlaczego demonstruje tak ordynarnie plakaty.
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Ta żałosna fundacja się nadaje tylko do gazu. Szkoda że ZOMO nie istnieje, do takich tylko się strzela.
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Kościół watykański przy pomocy swoich wyznawców walczy z aborcją płodów, ale nie zabiera głosu w sprawie protestujących w Sejmie niepełnosprawnych dzieci i ich rodziców. Płód jest dla Kościoła ważny, ale dziecko po urodzeniu - nie.
W kolejnym kroku klechy podpuszczą swoich wielbicieli do tego, żeby zaczęli walczyć o prawny zakaz masturbacji i tym samym zakaz uśmiercania komórek człowieka. Przecież Nagrodę Nobla w dziedzinie medycyny w 2012 przyznano za odkrycie, że każda komórka człowieka może zostać przekształcona w embrion, ponieważ zawiera pełną informację genetyczną.
I tak oto, toksyczna ideologia chrześcijańska prowadzi do absurdów, z których śmieją się ludzie w normalnych krajach.
PS
1) Tylko jak wtedy będą zaspokajać się wielebni?
2) A policja stoi i tylko obserwuje, jak jakaś grupa kilku osób prezentuje ludziom (w tym dzieciom) rozkawałkowany płód na zdjęciu. Kościół nienawidzi dzieci, pokazując im takie zdjęcia.
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Kilka lat temu rozkawałkowane płody widziałem pod kościołem podwyższenia krzyża przy ulicy Sikorskiego. Dziwi mnie to, że można w miejscach publicznych pokazywać takie zdjęcia.
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Można można protestować....jakoś nie widać policji barierek legitymowania....
Anonimowy Gość01:00, 24.05.2018
Psychiatra im potrzebny.
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
ech ... HIPOKRYCI
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
ha witamy w średniowieczu :>) !
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
Ale tłumy, a może ci "obrońcy" życia zaczną pomagać niepełnosprawnym ? Łatwo się nakazuje rodzić ale jak trzeba pomagać potem kalekom to już ani ich ani klechów nie widać.
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
[quote="Gość"]Kilka lat temu rozkawałkowane płody widziałem pod kościołem podwyższenia krzyża przy ulicy Sikorskiego. Dziwi mnie to, że można w miejscach publicznych pokazywać takie zdjęcia.[/quote]
Dziwi mnie, że w XX wieku można rozkawałkować człowieka bez mrugnięcia okiem. Już w średniowieczu bardziej liczono się z życiem, beznadziejne przpadki kładąc na karb prawa naturalnego. Kunsztowne sposoby polepszania zdrowia poprzez zabicie są sprzeczne z logiką. A już uzasadnianie zabijania kontraktem z NFZ to dla mnie szok...
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
PUBLICZNY RÓŻANIEC TO ZA MAŁO, A LEŻENIE KRZYŻEM, A RÓZGI, A PRACE SPOŁECZNE ZA PROPAGOWANIE TAK OBRZYDLIWYCH ZDJĘĆ. W DOMACH NA ŚCIANACH NIECH SOBIE WIESZAJĄ. WYDAJE MI SIĘ ZE TAKIE ZDĘCIA SĄ NIEZGODNE Z PRAWEM.
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
niech te głąby wszystkie w końcu zrozumieją że choroba nienarodzonego dziecka wcześnie wykryta to tragedia danej rodziny. Nie powinno się namawiać do aborcji ale powinno się przedstawić opcje i ewentualne skutki, a wybór powinien należeć do rodziców/matki. Nie można namawiać ale nie można też zabraniać. To indywidualna sprawa każdej z rodzin którą dotyka ta tragedia i nikomu innemu nic do tego zarówno od krzykacza z transparentem po posła czy prezydenta.
Anonimowy Gość02:00, 24.05.2018
[quote="Gość"]PUBLICZNY RÓŻANIEC TO ZA MAŁO, A LEŻENIE KRZYŻEM, A RÓZGI, A PRACE SPOŁECZNE ZA PROPAGOWANIE TAK OBRZYDLIWYCH ZDJĘĆ. W DOMACH NA ŚCIANACH NIECH SOBIE WIESZAJĄ. WYDAJE MI SIĘ ZE TAKIE ZDĘCIA SĄ NIEZGODNE Z PRAWEM.[/quote]
sorry ale jeden z mądrali tfn wskazywał że płód to nowotwór inny że to tylko mieso więc dla was to są tylko zdjęcia mięsa
takie macie np. w gazetkach Biedronki
Anonimowy Gość03:00, 24.05.2018
A gdzie jest Pani Poseł Stępień ?
Anonimowy Gość03:00, 24.05.2018
"Dzieci z zespołem downa mają prawo żyć" - jasne że mają prawo, powiedzcie to tym zasrańcom w sejmie, którzy mają wysrane na tych ludzi, co od kilkunastu dni walczą o swoje prawa. Zasrana banda zakłamanych pseudo katoli. Bronicie tylko nienarodzonego płodu, potem macie normalnie wyje..ane na takie dziecko i jego rodzinę. Wy i wasze oddziały purpurowych pedofili...
Anonimowy Gość03:00, 24.05.2018
[quote="Gość"][quote="Gość"]Kilka lat temu rozkawałkowane płody widziałem pod kościołem podwyższenia krzyża przy ulicy Sikorskiego. Dziwi mnie to, że można w miejscach publicznych pokazywać takie zdjęcia.[/quote]
Dziwi mnie, że w XX wieku można rozkawałkować człowieka bez mrugnięcia okiem. Już w średniowieczu bardziej liczono się z życiem, beznadziejne przpadki kładąc na karb prawa naturalnego. Kunsztowne sposoby polepszania zdrowia poprzez zabicie są sprzeczne z logiką. A już uzasadnianie zabijania kontraktem z NFZ to dla mnie szok...[/quote]
=============
Dziecko, niewiele wiesz o zbrodniach Kościoła katolickiego i dlatego wypisujesz bzdury.
Nie będę pisał, jak w średniowieczu Kosciół "liczył" sie z życiem. O wyczynach św. inkwizycji , mordowaniu Waldensów, Katarów, czy o tym, jak "dzięki" Kościołowi z powierzchni ziemi zniknęły całe duże cywilizacje w Ameryce Środkowej i Południowej, napisano całe tomy.
Ksiądz historyk, prof.Kracik napisał kiedyś, że najwięcej - bo około 80 mln ludzi - zamordował nie Hitler, Pol Pot czy Stalin, tylko Kosciół katolicki.
Przytoczę ci kilka początek z relacji XVI-wiecznego mnicha Anzelma z Brandenburgii, który beznamiętnie opisuje tortury zadawane młodej "czarownicy". Dalszy ciąg jest zbyt drastyczny, aby go upubliczniać.
"Miala 15 lat, gdy ją nam na badanie dano. Ksiądz pralat rozebrać kazat i taką nagą powiedziono. Plakala.
Oględzin onże prawem przepisanych w środku dokonal i że dziewicą była, kata precz odeslal na pacierz jak kodeks stanowił.
Wtedy kołek dębowy wziął do ręki, łono ...."
Mam nadzieję, że wynaturzonych zboczeńców, oprawców owego dziecka, Belzebub smaży na wolnym ogniu w piekle. Ten sam diabeł, którego tak pilnie poszukiwali w łonie tej dziewczyny.
Mam również nadzieję, że kiedyś Kościół odpowie za zbrodnie przeciw ludzkości, choć wiele zbrodni nie da się udowodnić, bo sutannowi cwaniacy niszczą wszelkie niekorzystne dla siebie informacje.
Walka owieczek i baranów w Polsce o życie płodów , to przejaw hipokryzji płynącej szerokim strumieniem z Kościoła.
Anonimowy Gość04:00, 24.05.2018
Ok - to proszę bardzo - niech adoptują te dzieci z domów dziecka , a nie robią pikiety !!! Co panowie rurka mięknie ? dajcie przykład !! - cwaniacy , a różaniec to pod kościoły a nie szpital !!!
Anonimowy Gość04:00, 24.05.2018
Wypraszam sobie aby takie obrazki były publicznie pokazywane ... moje dziecko widząc to sie wystraszyło...
Anonimowy Gość05:00, 24.05.2018
Na marginesie ... ta pikieta była nielegalna bo nie uzyskała zgody na jej odbycie. Ala kto TAKIM zabroni ???
Anonimowy Gość05:00, 24.05.2018
Ci z różańcem jechać do Warszawy i pomodlić się pod SEJMEM dla osób niepełnosprawnych które walczą o swój byt,aby w końcu otrzymały te 500 złoty.A po modlitwach do roboty,a nie pikietować pod szpitalem.
Anonimowy Gość05:00, 24.05.2018
No jasne, faceci protestują, a potem taki jeden z drugim jak trzeba się chorym dzieckiem zająć podwija ogon i ucieka...
Anonimowy Gość07:00, 24.05.2018
Do sejmu jechac dziady koscielne wspierać te jednostki co żyją na wózku w protestach o lepsze życie a nie durnia palić pod szpitalem.gamonie
Anonimowy Gość07:00, 24.05.2018
To ciekawe ze tam same chłopy. Nie macie co w domu robić??.? Sprzątać i gotować a nie łazić pod szpital nieroby
Anonimowy Gość07:00, 24.05.2018
Każda kobieta ma prawo sama zdecydować czy chce urodzić dziecko.I koniec tematu.
Anonimowy Gość07:00, 24.05.2018
Każda kobieta ma prawo sama zdecydować czy chce urodzić dziecko.I koniec tematu.
Anonimowy Gość07:00, 24.05.2018
Do legniczanin35
Słuszna uwaga. Popieram w 100%. Każda kobieta powinna sama decydować o swoim życiu, a nie bezżenni faceci w sukienkach i ich fani.
Anonimowy Gość08:00, 24.05.2018
[quote="Gość"][quote="Gość"][quote="Gość"]Kilka lat temu rozkawałkowane płody widziałem pod kościołem podwyższenia krzyża przy ulicy Sikorskiego. Dziwi mnie to, że można w miejscach publicznych pokazywać takie zdjęcia.[/quote]
Dziwi mnie, że w XX wieku można rozkawałkować człowieka bez mrugnięcia okiem. Już w średniowieczu bardziej liczono się z życiem, beznadziejne przpadki kładąc na karb prawa naturalnego. Kunsztowne sposoby polepszania zdrowia poprzez zabicie są sprzeczne z logiką. A już uzasadnianie zabijania kontraktem z NFZ to dla mnie szok...[/quote]
=============
Dziecko, niewiele wiesz o zbrodniach Kościoła katolickiego i dlatego wypisujesz bzdury.
Nie będę pisał, jak w średniowieczu Kosciół "liczył" sie z życiem. O wyczynach św. inkwizycji , mordowaniu Waldensów, Katarów, czy o tym, jak "dzięki" Kościołowi z powierzchni ziemi zniknęły całe duże cywilizacje w Ameryce Środkowej i Południowej, napisano całe tomy.
Ksiądz historyk, prof.Kracik napisał kiedyś, że najwięcej - bo około 80 mln ludzi - zamordował nie Hitler, Pol Pot czy Stalin, tylko Kosciół katolicki. (...)
[/quote]
Ile razy już to pisałeś?
Kościół nie był gorszy niż cała reszta ówczesnego świata.
Inkwizycja broniła porządku społecznego przed ówczesnymi odpowiednikami rewolucjonistów czy talibów, przed zamieszkami, wojnami i chaosem: http://mateusz.pl/czytelnia/rz-stosy.htm "Stos kłamstw o Inkwizycji".
Ci prześladowani Waldensi wcale nie byli lepsi od prześladujących. To była sekta głosząca pogardę do świata materialnego, jako rzeczy grzesznej i nieczystej, a do seksu (jakiegokolwiek) w szczególności, odstępców od własnych zasad karząca m.in. zamurowywaniem żywcem.
Większość przypisywanych tu Kościołowi win to wyniki intryg politycznych, w których wiarą posługiwano się instrumentalnie, jako pretekstem (jak przykładowo wzajemne wyrzynanie się rozmaitych rodów we Francji, kolonialne podboje Ameryki Południowej czy spalenie Giordana Bruna - tak, to był mord polityczny). Krótko mówiąc, miały tyle wspólnego z religią, co szczucie Brukseli na Polskę w interesie tracącego wpływy starego układu z obroną demokracji.
'oto cytat z Łysiaka (oczywiście nie musisz mieć zaufania do jego słów, ale w necie spokojnie znajdziesz potwierdzania tych liczb) :
"Wbrew powszechnemu mniemaniu, trybunały Inkwizycyjne rozstrzygały nie tylko sprawy religijne, lecz i zwykłe, kryminalne, dla odciążenia sądów świeckich (grodzkich lub innych). Po tym stwierdzeniu można by właściwie zamknąć całą dyskusję jednym miażdżącym lewaków pytaniem: jeśli Inkwizycja była tak okrutna i śmiercionośna jak twierdzą jej wrogowie, to dlaczego każdy schwytany przestępca tamtych czasów marzył o tym, by oddano go trybunałowi inkwizycyjnemu? Bo sąd inkwizycyjny był najłagodniejszym z sądów (...) miało się aż 98,5 % (czyli prawie 100%) szans uniknięcia kary lub surowej kary! Skąd tak dokładne wyliczenie procentowe? Stąd, że przez 450 lat swej działalności Inkwizycja rozpatrzyła 125 tysięcy procesowych spraw, z czego tylko 1,5% zakończyło się wyrokiem śmierci (a bóstwo lewaków, Rewolucja Francuska, która przy udziale Oświecenia stworzyła inkwizycyjną ,,czarną legendę", skazała na śmierć trzydzieści razy więcej ludzi!), zaś ogromną większość wyroków stanowiły pokuty i napomnienia.
M. Skowron: ,,Pomimo późniejszych mód, Inkwizycja znalazła także uznanie w oczach współczesnych historyków prawa. Dokonała, bowiem rewolucji, wprowadzając obowiązkowe prawo do obrony i do zapoznania oskarżonych z materiałem dowodowym. Procesy inkwizycyjne przypominały sposób, w jaki odbywają się rozprawy w dzisiejszych sądach. Inkwizycja stanowiła, więc pod względem ustrojowym milowy krok naprzód. Do dziś przetrwały zresztą liczne jej wynalazki, jak areszt tymczasowy bądź przedterminowe zwolnienie".'
Anonimowy Gość09:00, 24.05.2018
Gościu z 19.38
Po raz kolejny wypisujesz kłamstwa o Kosciele, który przez wieki był panem życia i śmierci ludzi na ogromnym obszarze planety Ziemi.
Chcesz, żeby ludzie zapomnieli o ludobójstwach dokonanych pod hasłami totalitarnej ideologii chrześcijańskiej?
Tego nie da się zrobić, bo choć Kościół palił na stosach ludzi i książki, to część wiedzy ujrzała światło dzienne.
Historia rzymskiego chrześcijaństwa to dzieje horroru, w którym główne role i role statystów grały całe pokolenia i narody.
20 wieków barbarzyństwa. 2 tys. lat łamstwa, zdrady, oszustw, mordów, pogardy dla całych narodów i pojedynczych ludzi. ,,Przez tyle stuleci płynie rzeka krwi, a na jej brzegach mieszka chrześcijaństwo" - napisał niemiecki filozof Ludwig Boerne.
Nie są dostępne prace tego filozofa w sieci, ale jest równie ciekawa książka Roberta A. Haaslera pt. "Zbrodnie w imieniu Chrystusa".
Zachęcam - zwłaszcza młodzież - do zapoznania się z jej treścią.
https://www.scribd.com/doc/12801055/Rob ... -Chrystusa
Anonimowy Gość10:00, 24.05.2018
[quote="Gość"]Psychiatra im potrzebny.[/quote]
Masz rację. Boję się tylko, że im nikt nie może pomóc. Oni żyją w innym świecie. Na szczęście jest ich coraz mniej.
Anonimowy Gość11:00, 24.05.2018
Kłamstwa? W którym miejscu?
Próbowałem dowiedzieć się czegoś o "ojcu Haaslerze", natrafiłem jedynie na tytuły książek w popularnych serwisach czytelniczych. Np. "Jezus: Człowiek, który nie istniał (pytania do Benedykta XIV)", oraz "Dzieci Jezusa" :)
Żeby nigdy nie istnieć i jednocześnie mieć dzieci, to trzeba być cudotwórcą. Nawet autor tych książek mimowolnie to uznał ;-).
No cóż, jeżeli ktoś próbuje dokopać np. Kościołowi z lewa i z prawa jednocześnie, musi się widowiskowo wykopyrtnąć.
Skoro nie mogłem się niczego dowiedzieć o tym tajemniczym Autorze, spróbowałem dowiedzieć się czegoś przynajmniej o jego książkach. W serwisie lubimyczytać.pl, gdzie można przed lekturą dowolnej książki (albo zamiast, żeby nie tracić czasu na buble) poznać opinie doświadczonych czytelników, można znaleźć następujące notki nt. pierwszej książki.:
"Jest to druga publikacja tego autora, po którą sięgnęłam i jestem podobnie rozczarowana, jak poprzednio. Argumenty, które przytacza autor są w pewien sposob logiczne, jednak kompletny brak źródeł czyni książkę niewiarygodną. Nie rozumiem, jak można odwoływac się przykładowo do Tory i Koranu i jednocześnie nie podawać, w którym miejscu, co napisano. Pomyślałam sobie, że za tak napisaną pracę semestralną, czy nawet referat, każdy z moich byłych profesorów postawiłby mi nic innego jak NDST i kazał natychmiast poprawić całość od A do Z. Poziom podstawówki, kiedy argumentacja typu "jest tak, bo tak mówi mama", był wystarczającym dowodem na prawdziwość jakiegoś twierdzenia."
'Książeczka cieniutka, w obu tego słowa znaczeniach.
Autor stawia mętne tezy, mętnie je uzasadnia i wywodzi mętne wnioski. Wszystko to napisane - a jakże - mętnym językiem.
Na miejscu Benedykta XVI na te pytania bym nie odpowiadał...'
Z kolei na biblionetce (inny serwis dla zaawansowanych czytelników książek) ktoś napisał notkę pt. "ROBERT A. HAASLER - CZŁOWIEK, KTÓRY NIGDY NIE ISTNIAŁ":
"Jedyna biografia Haaslera, którą udało mi się znaleźć w necie (szukałam również na stronach obcojęzycznych), znajduje się na stronie racjonalistów i zawiera notę:
Ojciec Haasler, jest historykiem i krytykiem Kościoła.
Obszerna i "prawdziwa". Nie ma co."
No cóż, ten autor nie jest zbyt wiarygodnym źródłem, zaawansowani "czytacze" od razu się zorientowali.
PS: A linki do poszczególnych rozdziałów na stronie którą podałeś nie działają, nawet nie sprawdziłeś. A sam tytuł i spis treści zeskanowany nieprofesjonalnie, z błędami i literówkami. Piracić popelinę też trzeba umieć.
Dobranoc, bez odbioru.
Anonimowy Gość01:00, 25.05.2018
Tu jest link, pod którym można czytać o zbrodniach w imieniu Chrystusa (książka Roberta Haaslera).
https://doci.pl/IXENA/ksiazki-zakazane- ... tusa+f81v5
Anonimowy Gość01:00, 25.05.2018
Bardzo dobrze, że pikietowali. Aborcja to ludobójstwo, tak jak holocaust.
Anonimowy Gość02:00, 25.05.2018
[quote="Gość"][quote="Gość"]PUBLICZNY RÓŻANIEC TO ZA MAŁO, A LEŻENIE KRZYŻEM, A RÓZGI, A PRACE SPOŁECZNE ZA PROPAGOWANIE TAK OBRZYDLIWYCH ZDJĘĆ. W DOMACH NA ŚCIANACH NIECH SOBIE WIESZAJĄ. WYDAJE MI SIĘ ZE TAKIE ZDĘCIA SĄ NIEZGODNE Z PRAWEM.[/quote]
sorry ale jeden z mądrali tfn wskazywał że płód to nowotwór inny że to tylko mieso więc dla was to są tylko zdjęcia mięsa
takie macie np. w gazetkach Biedronki[/quote]
to powieś sobie w domu i oglądaj, aż się tobie znudzą
Anonimowy Gość09:00, 25.05.2018
[quote="Jacek"]Bardzo dobrze, że pikietowali. Aborcja to ludobójstwo, tak jak holocaust.[/quote]
To Ty widać nie widziałeś holocaustu. A szkoda... ;)
Anonimowy Gość11:00, 26.05.2018
A tak w ogóle to z ich rozumem wszystko ok.
Anonimowy Gość09:00, 27.05.2018
Ludzie!!!pomyslunku!!!chyba lepiej oszczedzic meki dla dziecka jak i dla rodzicow!!!
Anonimowy Gość09:00, 27.05.2018
Ludzie!!!pomyslunku!!!chyba lepiej oszczedzic meki dla dziecka jak i dla rodzicow!!!
Anonimowy Gość09:00, 27.05.2018
Ludzie!!!pomyslunku!!!chyba lepiej oszczedzic meki dla dziecka jak i dla rodzicow!!!
Anonimowy Gość09:00, 27.05.2018
Ludzie!!!pomyslunku!!!chyba lepiej oszczedzic meki dla dziecka jak i dla rodzicow!!!
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Królowie na skróty, czyli jak Legnica skraca
Widzę że w lca.pl stabilnie. Wy chyba bierzecie te same pixy co przygłupy z uml.
Lca to syf
20:15, 2025-06-17
Ocena samochodu przed kupnem – jak to zrobić?
Panie, za tyle to nie. Sam sprawdę
tyle nie mam
19:06, 2025-06-17
Ocena samochodu przed kupnem – jak to zrobić?
ja oceniam tak. Moje auto gdzie sentyment jest droższy od piniendzy. Trudno mi sprzedać i dlatego nie opuszczam ceny. Jak dam sie przekonać to mam w oczach łzy. Ktoś kupił a ja płaczę...
milion za poloneza
19:03, 2025-06-17
Ulica Piastowska już po remoncie
Za poprzedniej władzy takie remonty nie było możliwe. Dobrze ze wszystko sie pozmieniało. Legnica ruszyła z hamulca. Pięknieje z dnia na dzień.
cud za cudem
19:01, 2025-06-17