Zamknij

Umowa z firmą kurierską dla sklepu internetowego

13:38, 24.06.2019
Skomentuj

Jak nadawać przesyłki i nie przepłacać? Tania wysyłka ma znaczenie nie tylko dla osób prywatnych, ale przede wszystkim dla sklepów internetowych, gdzie jej cena często ma wpływ na decyzje zakupowe klientów. Aby płacić mniej za przesyłki, warto wynegocjować z firmą kurierską umowę o współpracy.

Korzyści z umowy

Jeśli chcesz zaoszczędzić, przemyśl podpisanie umowy z firmą kurierską. Są one żywo zainteresowane ich podpisywaniem, ponieważ gwarantują im stałych klientów. Zadowolony z ewentualnej zniżki klient najczęściej nie będzie chciał korzystać z usług konkurencji, aby wywiązać się z ilości zadeklarowanej w umowie liczby przesyłek lub korzystać z progresywnych zniżek.
Firmy kurierskie zazwyczaj oferują indywidualne warunki klientom biznesowym. Cena przesyłek zależy najczęściej od ich ilości. Zaletą umowy jest też to, że nie będziesz musiał zamawiać kuriera po odbiór paczek z Twojej firmy. Będzie się pojawiał regularnie, każdego dnia, o ile wysyłasz ich dużą ilość. Oszczędzasz w ten sposób sporo czasu.

Pierwsze kroki

Tani kurier będzie naprawdę tani, jeśli trafnie określisz potrzeby swojej firmy. Warto na tym etapie zapytać o doświadczenia pracowników odpowiedzialnych za wysyłki. Przedstawią oni swoje potrzeby, które możesz uwzględnić w negocjowaniu warunków z firmą kurierską.
Następnie należy wybrać dostawcę usług. Tutaj można się posiłkować obecnymi na stronach firm kurierskich informacjami o ofertach dla firm, jednakże nie zawsze takie są dostępne. Najlepiej skontaktować się z różnymi firmami i zapytać o warunki współpracy B2B.
Tanie przesyłki to nie wszystko. Pamiętaj też, aby dowiedzieć się, jakie są ceny dodatkowych usług oraz uwzględnić takie cechy firmy jak obsługa klienta, proces reklamacyjny czy ewentualna dostępność aplikacji usprawniających proces wysyłki.

Negocjowanie umowy

Kolejnym krokiem jest rejestracja jako klient biznesowy w firmie kurierskiej. Zrobisz to bez problemu on-line. Powinieneś wtedy otrzymać swojego opiekuna klienta, któremu będziesz mógł przedstawić swoje potrzeby. Na ich podstawie otrzymasz propozycję możliwych rozwiązań oraz cennika.
Ceny wysyłki zależą od ich ilości. Jeżeli wysyłasz dużo, płacisz automatycznie mniej. Nie zawsze musisz przy tym deklarować ilości przesyłek, które firma kurierska ma dostarczyć. Częste w umowach są propozycje automatycznego wzrostu rabatu w zależności od ilości wysyłek. A zatem wraz z rozwojem Twojego sklepu będziesz płacił mniej.
Pamiętaj też, aby decydować się jedynie na usługi dodatkowe, z których będziesz regularnie korzystał. Jeżeli dana usługa przyda Ci się jedynie raz na jakiś czas, może nie być opłacalne dołączanie jej do umowy, gdyż zwiększy to cenę. Tańsze będzie wtedy zapłacenie za usługę jedynie wtedy, gdy będzie potrzebna.

 

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu lca.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%